НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (УКРАЇНСЬКА МОВА)
І семестр
За
підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас
(частина 1) 8 год. на тиждень.
(частина 1) 8 год. на тиждень.
№
уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Сторінки
підручника., зошита
|
Добуквений
період
|
|||
1.
|
Кличе
вересень діток до школи. Ознайомлення з «Букварем». Речення. Спосіб умовного
позначення речення.
|
Буквар,
с. 3-5
|
|
2.
|
Ознайомлення
із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час
письма. Розташування зошита на парті під час письма.
|
Зошит,
с. 3-4
|
|
3.
|
Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за
поданою графічною моделлю та малюнком.
|
Буквар,
с. 6-7
|
|
4.
|
Положення ручки (олівця) в руці під час письма.
Розфарбовування малюнків.
|
Зошит,
с. 5
|
|
5.
|
Київ — столиця України. Склад. Наголос.
Поділ слів на склади. Наголошений склад.
|
Буквар,
с. 8-9
|
|
6.
|
Шкільне
приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і довгих
вертикальних та похилих ліній.
|
Зошит,
с. 6
|
|
7.
|
Я і моя
родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками. Звуковий аналіз слів.
|
Буквар,
с. 10-11
|
|
8.
|
Дитячі
іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа.
|
Зошит,
с. 7
|
|
9.
|
Музики
чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.
|
Буквар,
с. 12-13
|
|
10.
|
Досліджуємо
медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих
похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу.
|
Зошит,
с. 8
|
|
11.
|
Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень.
|
Буквар,
с. 14-15
|
|
12.
|
Овочі і
фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із
верхньою та нижньою петлями.
|
Зошит,
с. 9
|
|
13.
|
Українські
народні казки. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 16-17
|
|
14.
|
Одяг і
взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо довгих і
коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Зошит,
с. 10
|
|
15.
|
На
подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?
|
Буквар,
с. 18-19
|
|
16.
|
Побутова
техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і малих
півовалів. Складання речень за поданою графічною моделлю.
|
Зошит,
с. 11
|
|
17.
|
Транспорт.
Слова, які відповідають на питання що
робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.
|
Буквар,
с. 20-21
|
|
18
|
Складання речень про пори року. Добирання ознак до
слів. Письмо великих і малих овалів.
|
Зошит,
с. 12
|
|
19
|
Тверді та мякі приголосні
звуки. Позначення їх умовними
знаками. Формуваня навичок звукового
аналізу слів.
|
||
20
|
Підготовчі вправи до написання
букв.
|
||
21
|
Пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових
моделей слів.
|
Буквар,
с. 22-23
|
|
22
|
Культура
спілкування і культура мовлення. Слова ввічливості. Підготовчі вправи до
написання букв.
|
Зошит,
с. 13
|
|
23
|
Цікавих
казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки
«Колобок».
|
Буквар,
с. 24-25
|
|
24
|
Птахи.
Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і
графічними моделями.
|
Зошит,
с. 14
|
|
25
|
Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз
слів. Робота за дитячою книжкою.
|
||
26
|
Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів.
|
||
27
|
Читання казок.
Їх переказ.
|
||
28
|
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.
Співвіднесення слів і звукових моделей.
|
(Зошит,
с. 15)
|
|
29
|
Узагальнення
знань учнів. Досліджуємо медіа.
|
Буквар, с. 26-29
|
|
30
|
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.
Співвіднесення слів і звукових моделей.
|
(Зошит,
с. 15)
|
|
Буквенний період
|
|||
31
|
Звук [а],
позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за
малюнками.
|
Буквар,
с. 30-31
|
|
32
|
Письмо
малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень.
Звуковий аналіз слів.
|
Зошит,
с. 16
|
|
33
|
Звук [у],
позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень.
Словниково-логічні вправи. Робота з
дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 32-33
|
|
34
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за
малюнком.
|
Зошит, с. 18
|
|
35
|
Звук [о], позначення його буквою «о».
Виділення звука [о] в словах.
Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за
малюнками.
|
Буквар,
с. 34
|
|
36
|
Письмо малої букви о та великої О. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення
вивчених букв у словах.
|
Зошит,
с. 20-21
|
|
37
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова будова
слів.
|
Буквар,
с. 35
|
|
38
|
Письмо
великої букви А. Безвідривне
з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за
малюнками. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Зошит, с. 17
|
|
39
|
Звук [и], позначення його буквою «и».
Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.
|
Буквар,
с. 36-37
|
|
40
|
Письмо
малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і
писаних букв.
|
Зошит,
с. 22
|
|
41
|
Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем».
Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів.
|
Буквар,
с. 38
|
|
42
|
Письмо
малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка.
|
Зошит,
с. 24
|
|
43
|
Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень.
Складання розповіді за малюнком.
|
Буквар,
с. 39
|
|
44
|
Письмо
великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка.
|
Зошит,
с. 25
|
|
45
|
Закріплення звукового значення вивчених букв.
|
||
46
|
Написання великої букви У, її поєднання з
вивченими буквами. Виділення
вивчених букв у словах. Написання речення.
|
Зошит,
с. 19
|
|
47
|
Звук [і], позначення його буквою «і».
Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.
|
Буквар,
с. 40
|
|
48
|
Письмо
малої букви і та великої
букви І. Написання буквосполучень, складів, речень. Виділення вивчених
букв у словах.
|
Зошит,
с. 26
|
|
49
|
Закріплення
звукового значення букви «і».
Співвіднесення звукових схем і слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота
з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 41
|
|
50
|
Написання буквосполучень, складів.
Звуковитй аналіз слів. Диктант
вивчених букв.
|
||
51
|
Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен».
Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів.
|
Буквар,
с. 42
|
|
52
|
Письмо
малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз
слів.
|
Зошит,
с. 28
|
|
53
|
Закріплення
звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус.
|
Буквар,
с. 43
|
|
54
|
Письмо
великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування
слів, поданих друкованим шрифтом.
|
Зошит,
с. 29
|
|
55
|
Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел».
Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.
|
Буквар,
с. 44
|
|
56
|
Письмо малої букви л. Написання складів та
слів із буквою л. Звуковий
аналіз слів.
|
Зошит,
с. 30
|
|
57
|
Закріплення
звукових значень букви «ел». Утворення слів. Читання та доповнення
речень. Складання розповіді за малюнком.
|
Буквар,
с. 45
|
|
58
|
Письмо
великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої
букви. Складання слів. Розвиток
зв’язного мовлення.
|
Зошит,
с. 31
|
|
59
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання і утворення слів.
|
||
60
|
Закріплення
вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою
графічною схемою.
|
||
61
|
Звук [в], позначення його буквою «ве».
Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді
за малюнком.
|
Буквар,
с. 46
|
|
62
|
Письмо
малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.
Складання і записування слів.
|
Зошит,
с. 32
|
|
63
|
Закріплення
звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання
речень за малюнком.
|
Буквар,
с. 47
|
|
64
|
Письмо
великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння
писати вивчені букви. Складання речень за малюнками і графічними схемами.
|
Зошит,
с. 33
|
|
65
|
Звуки [с],
[с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених
складів, слів. Словниково-логічні
вправи. Робота з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 48
|
|
66
|
Письмо
малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів.
|
Зошит,
с. 34
|
|
67
|
Закріплення
звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання
тексту «Ліс».
|
Буквар,
с. 49
|
|
68
|
Письмо
великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування
речень.
|
Зошит,
с. 35
|
|
69
|
Звуки [к],
[к´], позначення
їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання
тексту.
|
Буквар,
с. 50
|
|
70
|
Письмо
малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к.
Словниково-логічні вправи.
|
Зошит,
с. 36
|
|
71
|
Закріплення
звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи.
|
Буквар,
с. 51
|
|
72
|
Письмо
великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів.
Складання і записування слів.
|
Зошит,
с. 37
|
|
73
|
Закріплення
вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і
Півник».
|
Буквар,
с. 52-53
|
|
74
|
Письмо
великої букви И. Написання
буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.
|
Зошит,
с. 23
|
|
75
|
Закріплення
вивчених букв. Досліджуємо медіа. Переказування казки «Кривенька качечка» за
серією малюнків.
|
Буквар,
с. 52-53
|
|
76
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень.
|
||
77
|
Звуки [р], [р´], позначення їх буквою
«ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка. Складання речень за
малюнками.
|
Буквар,
с. 54-55
|
|
78
|
Письмо
малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Зошит,
с. 38
|
|
79
|
Закріплення
звукових значень букви «ер». Опрацювання вірша Л. Біленької
«Ранок». Словниково-логічні
вправи. Загадки.
|
Буквар,
с. 56-57
|
|
80
|
Письмо
великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення
слів.
|
Зошит,
с. 39
|
|
81
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок
читання.
|
||
82
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень. Диктант.
|
||
83
|
Звуки [п],
[п´], позначення
їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 58
|
|
84
|
Письмо
малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення,
поданого друкованим шрифтом.
|
Зошит, c. 40
|
|
85
|
Закріплення
звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання
речень. Скоромовка.
|
Буквар,
с. 59
|
|
86
|
Письмо
великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення,
поданого друкованим шрифтом.
|
Зошит, c. 41
|
|
87
|
Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те».
Читання прямих і обернених складів, слів, речень.
|
Буквар,
с. 60
|
|
88
|
Письмо
малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування
слів.
|
Зошит,
с. 42
|
|
89
|
Закріплення
звукових значень букви «те». Складання слів. Словниково-логічні
вправи. Ребуси.
|
Буквар,
с. 61
|
|
90
|
Письмо
великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді
за малюнком і опорними словами.
|
Зошит,
с. 43
|
|
91
|
Звук [е],
позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах.
Читання слів.
|
Буквар,
с. 62
|
|
92
|
Письмо
малої букви е. Написання складів,
слів. Утворення і записування слів.
|
Зошит,
с. 44
|
|
93
|
Закріплення
звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково-логічні
вправи. Ребус.
|
Буквар,
с. 63
|
|
94
|
Письмо
великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Зошит,
с. 45
|
|
95
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я.
|
Буквар,
с. 64-65
|
|
96
|
Закріплення вміння писати вивчені букви.
Списування речень.
|
||
97
|
Звуки [д],
[д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 66
|
|
98
|
Письмо
малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Складання і записування слів.
|
Зошит,
с. 46
|
|
99
|
Закріплення звукових значень букви
«де». Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка.
|
Буквар,
с. 67
|
|
100
|
Письмо
великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень,
поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.
|
Зошит,
с. 47
|
|
101
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні
вправи. Складання розповіді за серією малюнків.
|
Буквар,
с. 68-69
|
|
102
|
Списування
речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.
|
||
103
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні
вправи. Складання розповіді за серією малюнків.
|
Буквар, с. 68-69
|
|
104
|
Списування
речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.
|
||
105
|
Звуки [з], [з´],
позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів
і складів. Утворення і читання слів. Складання тексту за малюнком і опорними
словами. Скоромовка.
|
Буквар,
с. 70
|
|
106
|
Письмо
малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з. Звуковий аналіз слів. Доповнення
слів.
|
Зошит,
с. 48
|
|
107
|
Закріплення звукових значень букви «зе».
Опрацювання тексту «У зоопарку».
|
Буквар,
с. 71
|
|
108
|
Письмо великої
букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої
друкованим шрифтом.
|
Зошит,
с. 49
|
|
109
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за
серією малюнків.
|
Буквар,
с. 72-73
|
|
110
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||
111
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за
серією малюнків.
|
Буквар,
с. 72-73
|
|
112
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||
113
|
Буква «знак м’якшення» (ь),
позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання
слів, речення. Словниково-логічні вправи.
|
Буквар,
с. 74
|
|
114
|
Письмо
букви ь окремо та в поєднанні
з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.
|
Зошит,
с. 50
|
|
115
|
Закріплення
букви «знак м’якшення». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні
вправи. Робота з дитячою книжкою.
|
Буквар,
с. 75
|
|
116
|
Закріплення
уміння писати ь у поєднанні з
вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
|
Зошит,
с. 51
|
|
117
|
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання
тексту. Словниково-логічні вправи.
|
Буквар,
с. 76-77
|
|
118
|
|||
119
|
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання
тексту. Словниково-логічні вправи.
|
Буквар,
с. 76-77
|
|
120
|
|||
121
|
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.
|
||
122
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.
|
||
123
|
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.
|
||
124
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.
|
||
125
|
Закріплення звукових значень
вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.
|
||
126
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||
127
|
Закріплення звукових значень вивчених
букв. Вправи для розвитку навички читання.
Робота з дитячою книжкою.
|
||
128
|
Підсумковий
урок за І семестр.
|
ІІ семестр
129
|
Звук [б], [б'] позначення його буквою бе.
Словниково-логічні вправи. Опрацювання
тексту Берізка.
|
с.4
|
|
130
|
Письмо малої букви б. Написання складів, слів та
речень. Складовий диктант.
|
||
131
|
Закріплення звукового значення букви бе. Зіставлення звуків [б] — [п]. Читання слів. Опрацювання
тексту. Скоромовка. Читання вірша Л.
Біленька Буква «Бе»
|
с.5-7
|
|
132
|
Письмо великої букви Б. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант.
|
||
133
|
Звуки [г], [г'] позначення їх буквою ге. Звуковий аналіз слів. Читання слів
та речень.
|
с. 8-9
|
|
134
|
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.
|
||
135
|
Закріплення звукового значення букви ге. Читання
речень. Логічні вправи Хто? Що? Складання слів з букв слова «гастроном». Л.
Біленька Буква Г
|
||
136
|
Письмо великої букви Г.
Написання складів, слів та речень.
|
||
137
|
Звук [ґ], позначення його буквою ґ е. Читання складів, слів. Опрацювання фразеологізмів. Скоромовка.
|
с. 12-13
|
|
138
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ.
|
||
139
|
Закріплення звукових значень букв ге, ґ е. Опрацювання тексту. Читання віршів.
|
с. 14-15
|
|
140
|
Письмо великої букви Ґ.
Написання складів, слів та речень.
|
||
141
|
Звук [ч], позначення його буквою че. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.
Словниково-логічні вправи.
|
с. 16-17
|
|
142
|
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та
речень. Словниковий диктант.
|
||
143
|
Закріплення звукового значення букви че. Опрацювання тексту про
Вітчизну.
|
с. 17
|
|
144
|
Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею.
Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||
145
|
Скоромовка. Чистомовка. Загадки. Складання казки Струмочок і річечка –
вірні друзі. Г. Чубач Буква Ч
|
с. 18-19
|
|
146
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих
рукописним та друкованим шрифтом.
|
||
147
|
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів. Опрацювання вірша «Вийди ранком ти на ганок». Скоромовка.
|
с. 20-21
|
|
148
|
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею.
Складання і записування слів.
|
||
149
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Опрацювання народної пісеньки «Зайчику, зайчику». Читання в особах. Л. Верьовкка Буква Й
|
с. 22-23
|
|
150
|
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів.
Складання і записування словосполучень.
|
||
151
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Пригоди зернинки». Загадки.
|
с. 24-25
|
|
152
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і
записування слів. Навчальний диктант.
|
||
153
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Карпати».
|
с. 26
|
|
154
|
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів.
Списування речень, поданих друкованим
шрифтом
|
||
155
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання віршів Л. Біленької Буква
«Х»., П. Залевського «Хату зводить дід Хома»
|
с. 27
|
|
156
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Письмо під диктовку.
|
||
157
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Читання
слів.Опрацювання тексту «Дві кринички».
|
с. 28-29
|
|
158
|
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів.
Звуковий аналіз слів. Написання слів під диктовку.
|
||
159
|
Закріплення звукових значень букви «я». Звуко-буквений аналіз слів.
Опрацювання вірша «Оленя». Логічні
вправи Хто? Яке?, Що? Яка? Вірш
Л. Біленька «Ягуар купив буквар».
|
с. 30 - 31
|
|
160
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Написання
складів, слів та речень. Письмо під диктовку.
|
||
161
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Скоромовки. Опрацювання вірша
П. Воронька «Журавлики – журавлі». Приказки.
|
с.32-33
|
|
162
|
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та
слів із буквою ж. Звуковий аналіз слів.
|
||
163
|
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Робота з дитячою
книжкою.
|
с.34
|
|
164
|
Письмо великої букви Ж. іНаписання складів. Списування
тексту, поданого друкованим шрифтом.
|
||
165
|
Опрацювання тексту за А. Свашенко «Друзі».
|
с.35
|
|
166
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Письмо під диктовку.
|
||
167
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання слів, речень. Читання
вірша Л. Яковенко «Гордилися гусаки».
|
с.36-37
|
|
168
|
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень.
|
||
169
|
Опрацювання
оповідання за Н. Воскресенською «Театр» вірша В. Крищенка «Вишиванка».
|
с.39
|
|
170
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів
та речень. Письмо під диктовку.
|
||
171
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів.
Опрацювання вірша П. Тичини «Україна» та тексту
«Наша країна».
|
с.40-41
|
|
172
|
Письмо малої букви ї буквосполучень із нею. Складання і
записування слів із вивчених букв.
|
||
173
|
Закріплення звукового значення букви «ї». П. Воронько «Сунички -
сестрички». Приказки та вірші.
|
с.42-43
|
|
174
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею.
Записування речень. Навчальний диктант.
|
||
175
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений
аналіз слів. Читання слів.
|
с.44-45
|
|
176
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих
друкованим шрифтом.
|
||
177
|
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша Л. Яковенко «Де ти снідав горобець?» .
|
||
178
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею.
Написання речень.
|
||
179
|
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання
вірша Л. Біленька «Цуценя і цапеня».
Загадка. Робота з дитячою книжкою.
|
с.47
|
|
180
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим
шрифтом.
|
||
181
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту «Ювілей».
|
с. 48-49
|
|
182
|
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів
та речень. Письмо під диктовку.
|
183
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів.
Опрацювання вірша І. Січовика «За сніданком». Загадки.
|
с. 50-51
|
|
184
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею.
Написання речень поданих друкованим шрифтом.
|
||
185
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Скоромовка. Опрацювання тексту А М»ястківського «Сонечко».
|
с.52-53
|
|
186
|
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із
буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
|
||
187
|
Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання тексту А М»ястківського «Сонечко».
|
с.52-53
|
|
188
|
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень.
Диктант.
|
||
189
|
Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання тексту
«Бережіть рідних». Читання віршів .
|
с. 54-55
|
|
190
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим
шрифтом.
|
||
191
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання тексту М. Герасименка «Злякався».
|
с. 56-57
|
|
192
|
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів,
речень.
|
||
193
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Ми живемо в
Україні».
|
с. 58
|
|
194
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею.
Складання і записування речень.
|
||
195
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання віршів
«Хочеш мати щастя?», М.
Дяченко «Буква Щ».
|
с. 59
|
|
196
|
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим
шрифтом.
|
||
197
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання слів.
Опрацювання тексту «На фабриці».
|
с.60-61
|
|
198
|
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів.
Словниковий диктант.
|
||
199
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники»
|
с.62
|
|
200
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.
|
||
201
|
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Читання
слів. Приказка. Загадка.
|
с.64-65
|
202
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.
|
||
203
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадка.
Опрацювання тексту «Джерельце».
|
с.66-67
|
|
204
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Складання й записування речень. Словниковий диктант.
|
||
205
|
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання
тексту «Джерельце».
|
с.67
|
|
206
|
Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні. Письмо під диктовку.
|
||
207
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з
апострофом. Загадка.
|
с.68
|
|
208
|
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.
Пояснювальний диктант.
|
||
209
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.
|
с.69
|
|
210
|
Закріплення
написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз
слів.
|
||
Післябуквенний період.
|
|||
211
|
Ми навчилися
читати. Г. Джемула «Я вмію читати».
М. Чумарна «Сонце в небі».
|
с.71
|
|
212
|
Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні.
Письмо під диктування.
|
||
213
|
Опрацювання тексту
«Слова – втікачі». ( з журналу «Барвінок»).
|
с.73-74
|
|
214
|
Закріплення уміння писати вивчені букви.
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого
рукописним шрифтом.
|
||
215
|
В. Сухомлинський «Пихата літера».
|
с. 75-76
|
|
216
|
Закріплення уміння писати вивчені букви.
Повторення правил з'єднання вивчених
букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
|
||
217
|
Н. Красоткіна «Чарівні є слова».
|
с. 77-78
|
|
218
|
Закріплення уміння писати вивчені букви.
Повторення правил з'єднання вивчених
букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
|
||
219
|
Казка «Пригода в лісі».
|
с. 79-80
|
|
220
|
Складання слів і речень з поданих літер.
Списування з друкованого тексту.
|
||
221
|
В. Сухомлинський «Найрадісніше і найсумніше» .
|
с. 81-82
|
|
222
|
Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі
літери українського алфавіту.
|
||
223
|
Б. Крекотін «Як Михайликові повезло».
|
с. 83-84
|
|
224
|
Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв
і, ї, и,й,ш,ц,щ,ь, поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням.
|
||
225
|
О. Буков «Яблуко».
|
с. 85-86
|
|
226
|
Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання
букв п,п,р,н,к,ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень.
|
||
227
|
Добре бути добрим. В. Росін «Газета».
|
с. 87-88
|
|
228
|
Повторення написання букв г, ґ,л,м,я, поєднання
їх з іншими буквами.Списування тексту із завданням.
|
||
229
|
За М. Пляцковський « Урок дружби» .
|
с. 89-90
|
|
230
|
Голосні звуки. Склад. Наголос. Повтореня
написання букв с,е,х,ж,з,є, поєднання їх з іншими буквами.
|
||
231
|
За В. Чухлібом «Хатка на тополі».
|
с. 91-92
|
|
232
|
Приголосні звуки. Зміна значення слова у
результаті заміни одного зі звуків. Повторення написання букв о,а,б,д,ю,ф,
поєднання їх з іншими буквами.
|
||
233
|
Відомі імена. Бесіда-розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання тексту
«Тарас Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під явора». Робота з дитячою книжкою.
|
с. 93-94
|
|
234
|
Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в,у, поєднання
їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи.
|
||
235
|
«Леся Українка – поетична квітка України» опрацювання тексту. Вірш Лесі Українки «На зеленому
горбочку».
|
с. 95-96
|
|
236
|
Буква я та її звукові значення. Складання речень. Доповнення речень словами.
Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
|
||
237
|
Опрацювання тексту «Катерина Білокур – видатна
українська художниця».
|
с. 97-98
|
|
238
|
Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення
деформованих речень.
|
||
239
|
Кольори природи. З енциклопедії «Дивосвіт» «Земля – красуня»
|
с. 99-100
|
|
240
|
Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого речення.
|
||
241
|
За В. Сутєєвим «Півень і фарби»
|
с. 101-102
|
|
242
|
Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц,ш,щ та
поєднання їх з іншими буквами.
|
||
243
|
А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе».
|
с. 103
|
|
244
|
Буквосполучення дз, дж та їх вимова. Звуко-буквений аналіз слів.
|
||
245
|
Весняні свята. М. Щербак
«Великдень». І. Жиленко «Весна і мама».
|
с. 105-106
|
|
246
|
Знак м’якшення ( ь). Перенос слів
із знаком м’якшення. Повторення написання букви ь з іншими словами.
|
||
247
|
Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька
«Бережімо Україну».
|
с. 107-109
|
|
248
|
Апостроф. Повторення написання букв І,Ї,Н,К,Ю та поєднання їх з іншими
буквами. Списування із завдання.
|
||
249
|
В.Сухомлинський. Петрик, собака й кошення.
|
Хрестом с.31
|
|
250
|
Повторення написання букв Г,П,Т,Р,Б,В,Д та поєднання їх з іншими буквами.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Словнико-логічні вправи.
|
||
251
|
В.Сухомлинський. «Райдуга в
бурульці».
|
С.43
|
|
252
|
Правило переносу. Повторення написання букв Ґ,Л,М,Я,А та поєднання їх з
іншими буквами. Розвиток уміння записувати слова за алфавітом.
|
||
253
|
В.Чухліб. «Квіти в літку».
|
С.48-49
|
|
254
|
Велика буква в написанні слів. Повторення написання букв С,О,Е,Є,Ф та
поєднання їх з іншими буквами. Навчальний диктант.
|
||
255
|
В.Сухомлинський. «Як здивувався Мурко».
|
С.51-52
|
|
256
|
Повторення написання букв З,Х,Ж та поєднання їх з іншими буквами. Складання речень за поданими схемами.
|
||
257
|
О.Буцень. «Горобчик»
|
С.57-58
|
|
258
|
Повторення написання букв Й,Ч,У та поєднання їх з іншими буквами.
Диференціація назв предметів, ознак, дій.
|
||
259
|
О.Плавенчук «Цуцик»
|
С.59
|
|
260
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Диференціація назв предметів, ознак,
дій. Відновлення деформованих речень.
|
||
261
|
А.Бортняк «Подружились».
|
С.99-100
|
|
262
|
Слова, близькі за значенням. Лексичне значення слів.
|
||
263
|
В.Сухомлинський. «Чому і як трапилось так?»
|
С.106
|
|
264
|
Речення. Розділові знаки в кінці
речення. Робота з деформованим текстом.
|
||
265
|
О.Буцень. «Хто дужче любить?»
|
С.114-115
|
|
266
|
Текст. Складання тексту з
речень. Добір заголовка до тексту.
|
||
267
|
Білоруська народна казка «Лисиця і рак».
|
С.162
|
|
268
|
Робота з текстом. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого
друкованим шрифтом.
|
||
269
|
Українська казка «Півень і двоє мишенят».
|
С.175-179
|
|
270
|
Диктант.
|
||
271
|
Підсумковий урок за рік.
|
||
272
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.
|
||
Календарне планування уроків математики у 1 класі НУШ
«Математика. 1 клас» автора Н. П. Листопад
4
години на тиждень
№
уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Властивості і відношення
предметів Лічба ( 9 год)
|
||
1.
|
Лічба об’єктів
|
|
2.
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ
на групи. Лічба
|
|
3.
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір
|
|
4.
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба
|
|
5.
|
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч
|
|
6.
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою
|
|
7.
|
Пара предметів
|
|
8.
|
Лічба. Більше, менше,
порівну
|
|
9.
|
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки
|
|
Числа
1 – 10 ( 22 год)
|
||
10.
|
Число і цифра 1
|
|
11.
|
Число і цифра 2
|
|
12.
|
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа
|
|
13.
|
Порівняння чисел.
Нерівність. Знаки <, >
|
|
14.
|
Порівняння чисел.
Рівність. Знак =
|
|
15.
|
Число і цифра 4
|
|
16.
|
Склад чисел 2, 3, 4
|
|
17.
|
Число і цифра 5
|
|
18.
|
Додавання чисел. Знак +
|
|
19.
|
Склад числа 5
|
|
20.
|
Число і цифра 6. Склад числа 6
|
|
21.
|
Число і цифра 7. Склад числа 7
|
|
22.
|
Число і цифра 8. Склад числа 8
|
|
23.
|
Число і цифра 9. Склад числа 9
|
|
24.
|
Число 10. Склад числа 10
|
|
25.
|
Віднімання чисел. Знак –
|
|
26.
|
Число і цифра 0
|
|
27.
|
Сантиметр
|
|
28.
|
Доба. Замкнені і
незамкнені лінії
|
|
29.
|
Повторення вивченого
|
|
30.
|
Повторення вивченого.
|
|
31.
|
Урок узагальнення і
систематизації.
|
|
Додавання і віднімання в межах 10 ( 20 год)
|
||
32.
|
Компоненти дії додавання
|
|
33.
|
Компоненти дії віднімання
|
|
34.
|
Додавання і віднімання
числа 0
|
|
35.
|
Додавання і віднімання
числа 1
|
|
36.
|
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа
|
|
37.
|
Додавання і віднімання числа частинами
|
|
38.
|
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання
|
|
39.
|
Вирази. Сума. Різниця
|
|
40.
|
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка
|
|
41.
|
Додавання і віднімання
числа 5. Взаємозв’язок дій
додавання і віднімання
|
|
42.
|
Значення виразу. Читання
виразів
|
|
43.
|
Обчислення значень
виразів
|
|
44.
|
Задача
|
|
45.
|
Додавання і віднімання
числа 6
|
|
46.
|
Додавання і віднімання
числа 7
|
|
47.
|
Порівняння числа і виразу
|
|
48.
|
Додавання і віднімання чисел 8 і 9
|
|
49.
|
Повторення вивченого
|
|
50.
|
Повторення вивченого
|
|
51.
|
Урок узагальнення і
систематизації
|
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі
( 18 год)
|
||
52.
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі
|
|
53.
|
Задачі. Обчислення в
межах 10
|
|
54.
|
Задачі. Обчислення в
межах 10
|
|
55.
|
Додавання кількох чисел
|
|
56.
|
Віднімання кількох чисел
|
|
57.
|
Задачі. Обчислення в
межах 10
|
|
58.
|
Обчислення значень
виразів. Задачі
|
|
59.
|
Обчислення значень
виразів. Задачі
|
|
60.
|
Різницеве порівняння
чисел
|
|
61.
|
Задачі
|
|
62.
|
Задачі. Обчислення
значень виразів
|
|
63.
|
Задачі. Обчислення
значень виразів
|
|
64.
|
Маса. Кілограм
|
|
65.
|
Місткість. Літр
|
|
66.
|
Обчислення значень
виразів. Задачі
|
|
67.
|
Повторення вивченого
|
|
68.
|
Повторення вивченого
|
|
69.
|
Урок узагальнення і
систематизації
|
|
Числа 11 – 20 ( 17 год)
|
||
70.
|
Десяток.
|
|
71.
|
Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження
решти. Відтворення малюнка.
|
|
72.
|
Числа 16
– 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження
решти. Рух по вказаному маршруту.
|
|
73.
|
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.
|
|
74.
|
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання
фігур.
|
|
75.
|
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова
відрізка заданої довжини.
|
|
76.
|
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.
|
|
77.
|
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.
|
|
78.
|
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.
|
|
79.
|
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення
малюнка.
|
|
80.
|
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел.Творча робота над
задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.
|
|
81.
|
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.
|
|
82.
|
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження
суми та задачі на різницеве
|
|
|
порівняння. Побудова
відрізка заданої довжини.
|
|
83.
|
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по
вказаному маршруту.
|
|
84.
|
Повторення вивченого
|
|
85.
|
Повторення вивченого
|
|
86.
|
Урок узагальнення і
систематизації
|
|
Числа 21 – 100 ( 19 год)
|
||
87.
|
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.
|
|
88.
|
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею.
Відтворення малюнка.
|
|
89.
|
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на
кілька одиниць. Розпізнавання фігур.
|
|
90.
|
Числа 21
– 40. Попереднє і наступне числа. Задача знаходження невідомого
доданка. Побудова відрізка заданої
довжини.
|
|
91.
|
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.
|
|
92.
|
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова
відрізка заданої довжини.
|
|
93.
|
Числа 41
– 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження
невідомого доданка. Відтворення малюнка.
|
|
94.
|
Десятковий
склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження
невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.
|
|
95.
|
Наступне
і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі.
Вимірювання довжини відрізка.
|
|
96.
|
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання
довжини відрізка.
|
|
97.
|
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка.
|
|
98.
|
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух
по вказаному маршруту.
|
|
99.
|
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого
доданка. Запис плану маршруту.
|
|
100.
|
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини.
Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі
на різницеве порівняння.
|
|
101.
|
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве
порівняння.
|
|
102.
|
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.
|
|
103.
|
Повторення вивченого
|
|
104.
|
Повторення вивченого
|
|
105.
|
Урок узагальнення і
систематизації
|
|
Арифметичні дії в межах
100 ( 10 год)
|
||
106.
|
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.
|
|
107.
|
Обчислення
виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і
порівняння відстаней. Упорядкування чисел.
|
|
108.
|
Додавання
виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості
покупки. Знаходження довжини
ламаної.
|
|
109.
|
Віднімання виду 48 – 8,
48 – 40. Знаходження невідомого
|
|
|
доданка.
Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення
часу.
|
|
110.
|
Обчислення
на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за
частиною умови. Вимірювання довжин ламаної
та побудова відрізків. Визначення часу.
|
|
111.
|
Обчислення
на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння
відстаней. Визначення
маси.
|
|
112.
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання
задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних
геометричних фігур.
|
|
113.
|
Повторення вивченого
|
|
114.
|
Повторення вивченого
|
|
115.
|
Урок узагальнення і
систематизації
|
|
Арифметичні дії в межах
100 ( 15 год)
|
||
116.
|
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка.
Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних
фігур.
|
|
117.
|
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого
доданка. Задача на знаходження невідомого
від’ємника.
|
|
118.
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого
доданка. Задача на знаходження невідомого
від’ємника.
|
|
119.
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на
знаходження невідомого від’ємника.
|
|
120.
|
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на
знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання
об’ємних геометричних фігур.
|
|
121.
|
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження
|
|
|
невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення
числа та знаходження суми.
|
|
122.
|
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого
від’ємника.
|
|
123.
|
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
|
|
124.
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка.
Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
|
|
125.
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого
зменшуваного.
|
|
126.
|
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
|
|
127.
|
Дії з двоцифровими
числами.
|
|
128.
|
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
|
|
129.
|
Повторення вивченого
|
|
130.
|
Урок узагальнення і
систематизації.
|
|
Повторення ( 10 год)
|
||
131.
|
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур.
Склад числа.
|
|
132.
|
Числа 1-
20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та
знаходження суми. Вимірювання
довжини та побудова відрізків.
|
|
133.
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами.
|
|
134.
|
Числа 1-
100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа
та знаходження суми. Побудова відрізків.
|
|
135.
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.
|
|
|
||
136.
|
Числа 1-
20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та
знаходження суми. Дії з
іменованими числами.
|
|
137.
|
Резервна година
|
|
138.
|
Резервна година
|
|
139.
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
|
|
140.
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар