Календарне планування для 1-го класу НУШ

НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ (УКРАЇНСЬКА МОВА)
І семестр
За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас 
(частина 1) 8 год. на тиждень.
уроку
Дата
Тема уроку
Сторінки підручника., зошита
Добуквений період
1.

Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з «Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення.
Буквар, с. 3-5
2.

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма.
Зошит, с. 3-4
3.

Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком.
Буквар, с. 6-7
4.

Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків.
Зошит, с. 5
5.

Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад.
Буквар, с. 8-9
6.

Шкільне приладдя. Ознайомлення із сіткою зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних та похилих ліній.
Зошит, с. 6
7.

Я і моя родина. Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.
Буквар, с. 10-11
8.

Дитячі іграшки. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа.
Зошит, с. 7
9.

Музики чарівні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.
Буквар, с. 12-13
10.

Досліджуємо медіа. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу.
Зошит, с. 8
11.

Лісові мешканці. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень.
Буквар, с. 14-15
12.

Овочі і фрукти. Закріплення уміння писати в рядку. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями.
Зошит, с. 9
13.

Українські народні казки. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 16-17
14.

Одяг і взуття. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Письмо довгих і коротких похилих ліній із заокругленням зліва. Домальовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 10
15.

На подвір’ї у селі. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?
Буквар, с. 18-19
16.

Побутова техніка. Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо великих і малих півовалів. Складання речень за поданою графічною моделлю.
Зошит, с. 11
17.

Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.
Буквар, с. 20-21
18

Складання речень про пори року. Добирання ознак до слів. Письмо великих і малих овалів.
Зошит, с. 12
19

Тверді та мякі приголосні звуки.  Позначення їх умовними знаками.  Формуваня навичок звукового аналізу слів.

20

Підготовчі вправи до написання букв. 

21

Пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.
Буквар, с. 22-23
22

Культура спілкування і культура мовлення. Слова ввічливості. Підготовчі вправи до написання букв.
Зошит, с. 13
23

Цікавих казок цілий мішок… Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок».
Буквар, с. 24-25
24

Птахи. Підготовчі вправи до написання букв. Складання речень за малюнком і графічними моделями.
Зошит, с. 14
25

Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів.  Робота за дитячою книжкою.

26

Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв.  Звуковий аналіз слів. 

27

Читання казок.  Їх переказ.

28

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей.
(Зошит, с. 15)
29

Узагальнення знань учнів. Досліджуємо медіа.
Буквар, с. 26-29
30

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Співвіднесення слів і звукових моделей.
(Зошит, с. 15)

Буквенний період
31

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за малюнками.
Буквар, с. 30-31
32

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів.
Зошит, с. 16
33

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 32-33
34

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за малюнком.
Зошит, с. 18
35

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.
Буквар, с. 34
36

Письмо малої букви о та великої О. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.
Зошит, с. 20-21
37

Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова будова слів.
Буквар, с. 35
38

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 17
39

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.
Буквар, с. 36-37
40

Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв.
Зошит, с. 22
41

Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів.
Буквар, с. 38
42

Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка.
Зошит, с. 24
43

Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.
Буквар, с. 39
44

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка.
Зошит, с. 25
45

Закріплення звукового значення вивчених букв.

46

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення.
Зошит, с. 19
47

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.
Буквар, с. 40
48

Письмо малої букви і та великої букви І. Написання буквосполучень, складів, речень. Виділення вивчених букв у словах.
Зошит, с. 26
49

Закріплення звукового значення букви «і». Співвіднесення звукових схем і слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 41
50

Написання буквосполучень, складів.  Звуковитй аналіз слів.  Диктант вивчених букв. 

51

Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів.
Буквар, с. 42
52

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів.
Зошит, с. 28
53

Закріплення звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус.
Буквар, с. 43
54

Письмо великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
Зошит, с. 29
55

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.
Буквар, с. 44
56

Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. Звуковий аналіз слів.
Зошит, с. 30
57

Закріплення звукових значень букви «ел». Утворення слів. Читання та доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.
Буквар, с. 45
58

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви. Складання слів. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 31
59

Закріплення звукових значень вивчених букв.  Читання і утворення слів.

60

Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою.

61

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком.
Буквар, с. 46
62

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Складання і записування слів.
Зошит, с. 32
63

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком.
Буквар, с. 47
64

Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання речень за малюнками і графічними схемами.
Зошит, с. 33
65

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 48
66

Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів.
Зошит, с. 34
67

Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання тексту «Ліс».
Буквар, с. 49
68

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування речень.
Зошит, с. 35
69

Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.
Буквар, с. 50
70

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. Словниково-логічні вправи.
Зошит, с. 36
71

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи.
Буквар, с. 51
72

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів. Складання і записування слів.
Зошит, с. 37
73

Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і Півник».
Буквар, с. 52-53
74

Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.
Зошит, с. 23
75

Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа. Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків.
Буквар, с. 52-53
76

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень.

77

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка. Складання речень за малюнками.
Буквар, с. 54-55
78

Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 38
79

Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок». Словниково-логічні вправи. Загадки.
Буквар, с. 56-57
80

Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів.
Зошит, с. 39
81

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навичок читання.

82

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень. Диктант.

83

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 58
84

Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.
Зошит, c. 40
85

Закріплення звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання речень. Скоромовка.
Буквар, с. 59
86

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.
Зошит, c. 41
87

Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те». Читання прямих і обернених складів, слів, речень.
Буквар, с. 60
88

Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів.
Зошит, с. 42
89

Закріплення звукових значень букви «те». Складання слів. Словниково-логічні вправи. Ребуси.
Буквар, с. 61
90

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.
Зошит, с. 43
91

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів.
Буквар, с. 62
92

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів.
Зошит, с. 44
93

Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребус.
Буквар, с. 63
94

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 45
95

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я.
Буквар, с. 64-65
96

Закріплення вміння писати вивчені букви.  Списування речень.

97

Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 66
98

Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Складання і записування слів.
Зошит, с. 46
99

Закріплення звукових значень букви «де». Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка.
Буквар, с. 67
100

Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.
Зошит, с. 47
101

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Складання розповіді за серією малюнків.
Буквар, с. 68-69
102

Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.

103

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Складання розповіді за серією малюнків.
Буквар, с. 68-69
104

Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.

105

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів. Складання тексту за малюнком і опорними словами. Скоромовка.
Буквар, с. 70
106

Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з. Звуковий аналіз слів. Доповнення слів.
Зошит, с. 48
107

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку».
Буквар, с. 71
108

Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом.
Зошит, с. 49
109

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за серією малюнків.
Буквар, с. 72-73
110

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

111

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за серією малюнків.
Буквар, с. 72-73
112

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

113

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково-логічні вправи.
Буквар, с. 74
114

Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.
Зошит, с. 50
115

Закріплення букви «знак м’якшення». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
Буквар, с. 75
116

Закріплення уміння писати ь у поєднанні з вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
Зошит, с. 51
117

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.
Буквар, с. 76-77
118

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. [1]

119

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.
Буквар, с. 76-77
120

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. [2]

121

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

122

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.

123

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

124

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.

125

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

126

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

127

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

128

Підсумковий урок за І семестр.


ІІ семестр


129

Звук [б], [б'] позначення його буквою бе.
Словниково-логічні вправи. Опрацювання  тексту  Берізка.
с.4
130

Письмо малої букви б. Написання складів, слів та речень. Складовий диктант.

131

Закріплення звукового значення букви бе. Зіставлення звуків [б] — [п]. Читання слів. Опрацювання тексту. Скоромовка. Читання вірша    Л. Біленька Буква «Бе»
с.5-7
132

Письмо великої букви Б. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант.

133

Звуки [г], [г'] позначення їх буквою ге. Звуковий аналіз слів. Читання слів та речень.
с. 8-9
134

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

135

Закріплення звукового значення букви ге. Читання речень. Логічні вправи Хто? Що? Складання слів з букв слова «гастроном». Л. Біленька Буква  Г

136

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів та речень.

137

Звук [ґ], позначення його буквою  ґ е. Читання складів, слів. Опрацювання фразеологізмів. Скоромовка.
с. 12-13
138

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ.

139

Закріплення звукових значень букв ге,  ґ е. Опрацювання тексту. Читання віршів.
с. 14-15
140

Письмо великої букви Ґ. Написання складів, слів та речень.

141

Звук [ч], позначення його буквою че. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.
с. 16-17
142

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

143

Закріплення звукового значення букви че. Опрацювання тексту про Вітчизну.
с. 17
144

Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

145

Скоромовка. Чистомовка. Загадки. Складання казки Струмочок і річечка – вірні друзі. Г. Чубач Буква Ч
с. 18-19
146

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом.

147

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання  слів. Опрацювання  вірша «Вийди ранком ти на ганок». Скоромовка.
с. 20-21
148

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів.

149

Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Опрацювання народної пісеньки «Зайчику, зайчику». Читання в особах.       Л. Верьовкка Буква Й
с. 22-23
150

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень.

151

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів.   Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Пригоди зернинки». Загадки.
с. 24-25
152

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Навчальний диктант.

153

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Карпати».
с. 26
154

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих  друкованим шрифтом

155

Закріплення звукового значення вивчених букв.       Опрацювання віршів Л. Біленької  Буква «Х».,             П. Залевського «Хату зводить дід Хома»
с. 27
156

Закріплення уміння писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

157

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Читання слів.Опрацювання тексту «Дві кринички».
с. 28-29
158

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Написання слів під диктовку.

159

Закріплення звукових значень букви «я». Звуко-буквений  аналіз слів. Опрацювання вірша «Оленя». Логічні вправи Хто? Яке?, Що? Яка? Вірш
Л. Біленька «Ягуар купив буквар».
с. 30 - 31
160

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктовку.

161

Звук [ж], позначення його буквою «же». Скоромовки. Опрацювання вірша П. Воронька «Журавлики – журавлі». Приказки.
с.32-33
162

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Звуковий  аналіз слів.

163

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.
с.34
164

Письмо великої букви Ж. іНаписання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

165

Опрацювання тексту за А. Свашенко «Друзі».
с.35
166

Закріплення уміння писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

167

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання слів, речень. Читання вірша Л. Яковенко «Гордилися гусаки».
с.36-37
168

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень.

169

Опрацювання оповідання за Н. Воскресенською «Театр» вірша В. Крищенка «Вишиванка».
с.39
170

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Письмо під диктовку.

171

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша П. Тичини «Україна» та тексту «Наша країна».
с.40-41
172

Письмо малої букви  ї  буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

173

Закріплення звукового значення букви «ї». П. Воронько «Сунички - сестрички». Приказки та вірші.
с.42-43
174

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант.

175

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів.
с.44-45
176

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

177

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання  вірша Л. Яковенко  «Де ти снідав горобець?» .

178

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

179

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання    вірша Л. Біленька «Цуценя і цапеня». Загадка. Робота з дитячою книжкою.
с.47
180

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим шрифтом.

181

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту  «Ювілей».
с. 48-49
182

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Письмо під диктовку.


183

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша  І. Січовика «За сніданком». Загадки.
с. 50-51
184

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень поданих друкованим шрифтом.

185

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Скоромовка. Опрацювання тексту А М»ястківського «Сонечко».
с.52-53
186

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

187

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання тексту А М»ястківського «Сонечко».
с.52-53
188

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Диктант.

189

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання тексту «Бережіть рідних». Читання віршів .
с. 54-55
190

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим шрифтом.

191

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання тексту М. Герасименка «Злякався».
с. 56-57
192

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів, речень.

193

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Ми живемо в Україні».
с. 58
194

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

195

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання віршів «Хочеш мати щастя?»,           М. Дяченко «Буква Щ».
с. 59
196

Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування тексту поданого друкованим шрифтом.

197

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання слів. Опрацювання тексту «На фабриці».
с.60-61
198

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Словниковий диктант.

199

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники»
с.62
200

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

201

Звуки [дз],  [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Читання слів. Приказка. Загадка.
с.64-65

202

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.

203

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадка. Опрацювання тексту «Джерельце».
с.66-67
204

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Складання й записування речень. Словниковий диктант.

205

Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту «Джерельце».
с.67
206

Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні. Письмо під диктовку.

207

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Загадка.
с.68
208

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

209

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.
с.69
210

Закріплення написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.



Післябуквенний період.

211

Ми навчилися читати. Г. Джемула «Я вмію читати».      М. Чумарна «Сонце в небі».
с.71
212

Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні. Письмо під диктування.

213

Опрацювання тексту «Слова – втікачі». ( з журналу «Барвінок»).
с.73-74
214

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

215

В. Сухомлинський «Пихата літера».
с. 75-76
216

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення  правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

217

Н. Красоткіна «Чарівні є слова».
с. 77-78
218

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення  правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

219

Казка «Пригода в лісі».
с. 79-80
220

Складання слів і речень з поданих літер. Списування з друкованого тексту.

221

В. Сухомлинський «Найрадісніше і найсумніше» .
с. 81-82
222

Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.

223

Б. Крекотін «Як Михайликові повезло».
с. 83-84
224

Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв і, ї, и,й,ш,ц,щ,ь, поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням.

225

О. Буков «Яблуко».
с. 85-86
226

Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання букв п,п,р,н,к,ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень.

227

Добре бути добрим. В. Росін «Газета».
с. 87-88
228

Повторення написання букв г, ґ,л,м,я, поєднання їх з іншими буквами.Списування тексту із завданням.

229

За М. Пляцковський « Урок дружби» .
с. 89-90
230

Голосні звуки. Склад. Наголос. Повтореня написання букв с,е,х,ж,з,є, поєднання їх з іншими буквами.

231

За В. Чухлібом «Хатка на тополі».
с. 91-92
232

Приголосні звуки. Зміна значення слова у результаті заміни одного зі звуків. Повторення написання букв о,а,б,д,ю,ф, поєднання їх з іншими буквами.

233

Відомі імена. Бесіда-розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання тексту «Тарас Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під явора». Робота з дитячою книжкою.
с. 93-94
234

Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в,у, поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи.

235

«Леся Українка – поетична квітка України» опрацювання тексту. Вірш Лесі Українки «На зеленому горбочку».
с. 95-96
236

Буква я та її звукові значення. Складання речень. Доповнення речень словами. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

237

Опрацювання тексту «Катерина Білокур – видатна українська художниця».
с. 97-98
238

Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення деформованих речень.

239

Кольори природи. З енциклопедії «Дивосвіт» «Земля – красуня»
с. 99-100
240

Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого речення.

241

За В. Сутєєвим «Півень і фарби»
с. 101-102
242

Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц,ш,щ та поєднання їх з іншими буквами.

243

А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе».
с. 103
244

Буквосполучення дз, дж та їх вимова. Звуко-буквений аналіз слів. 

245

Весняні свята.  М. Щербак «Великдень». І. Жиленко «Весна і мама».
с. 105-106
246

Знак м’якшення ( ь).  Перенос слів із знаком м’якшення. Повторення написання букви ь з іншими словами.

247

Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька «Бережімо Україну».
с. 107-109
248

Апостроф. Повторення написання букв І,Ї,Н,К,Ю та поєднання їх з іншими буквами. Списування із завдання.

249

В.Сухомлинський. Петрик, собака й кошення.
Хрестом с.31
250

Повторення написання букв Г,П,Т,Р,Б,В,Д та поєднання їх з іншими буквами. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.  Словнико-логічні вправи.

251

В.Сухомлинський.  «Райдуга в бурульці».
С.43
252

Правило переносу. Повторення написання букв Ґ,Л,М,Я,А та поєднання їх з іншими буквами. Розвиток уміння записувати слова за алфавітом.

253

В.Чухліб. «Квіти в літку».
С.48-49
254

Велика буква в написанні слів. Повторення написання букв С,О,Е,Є,Ф та поєднання їх з іншими буквами. Навчальний диктант.

255

В.Сухомлинський. «Як здивувався Мурко».
С.51-52
256

Повторення написання букв З,Х,Ж та поєднання їх з іншими буквами.  Складання речень за поданими схемами.

257

О.Буцень. «Горобчик»
С.57-58
258

Повторення написання букв Й,Ч,У та поєднання їх з іншими буквами. Диференціація назв предметів, ознак, дій.

259

О.Плавенчук «Цуцик»
С.59
260

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Диференціація назв предметів, ознак, дій. Відновлення деформованих речень.

261

А.Бортняк «Подружились».
С.99-100
262

Слова, близькі за значенням. Лексичне значення слів.

263

В.Сухомлинський. «Чому і як трапилось так?»
С.106
264

Речення.  Розділові знаки в кінці речення. Робота з деформованим текстом.

265

О.Буцень. «Хто дужче любить?»
С.114-115
266

Текст.  Складання тексту з речень.  Добір заголовка до тексту.

267

Білоруська народна казка «Лисиця і рак».
С.162
268

Робота з текстом. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

269

Українська казка «Півень і двоє мишенят».
С.175-179
270

Диктант.

271

Підсумковий урок за рік.

272

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.


















Календарне планування уроків математики у 1 класі НУШ
«Математика. 1 клас» автора Н. П. Листопад
 4 години на тиждень

уроку
Тема уроку
Дата
Властивості і відношення предметів Лічба ( 9 год)
1.
Лічба об’єктів

2.
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи.  Лічба

3.
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір

4.
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба

5.
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч

6.
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою

7.
Пара предметів

8.
Лічба. Більше, менше, порівну

9.
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки

Числа 1 – 10 ( 22 год)
10.
Число і цифра 1

11.
Число і цифра 2

12.
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа

13.
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, >

14.
Порівняння чисел. Рівність. Знак =

15.
Число і цифра 4

16.
Склад чисел 2, 3, 4

17.
Число і цифра 5

18.
Додавання чисел. Знак +

19.
Склад числа 5

20.
Число і цифра 6. Склад числа 6

21.
Число і цифра 7. Склад числа 7

22.
Число і цифра 8. Склад числа 8

23.
Число і цифра 9. Склад числа 9

24.
Число 10. Склад числа 10

25.
Віднімання чисел. Знак –

26.
Число і цифра 0

27.
Сантиметр

28.
Доба. Замкнені і незамкнені лінії

29.
Повторення вивченого

30.
Повторення вивченого.

31.
Урок узагальнення і систематизації.

Додавання і віднімання в межах 10 ( 20 год)
32.
Компоненти дії додавання

33.
Компоненти дії віднімання

34.
Додавання і віднімання числа 0

35.
Додавання і віднімання числа 1

36.
Додавання і віднімання числа 2.  Збільшення, зменшення числа

37.
Додавання і віднімання числа частинами

38.
Додавання і віднімання числа 3.  Переставний закон додавання

39.
Вирази. Сума. Різниця

40.
Додавання і віднімання числа 4.  Побудова відрізка

41.
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

42.
Значення виразу. Читання виразів

43.
Обчислення значень виразів

44.
Задача

45.
Додавання і віднімання числа 6

46.
Додавання і віднімання числа 7

47.
Порівняння числа і виразу

48.
Додавання і віднімання чисел 8 і 9

49.
Повторення вивченого

50.
Повторення вивченого

51.
Урок узагальнення і систематизації

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі ( 18 год)
52.
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі

53.
Задачі. Обчислення в межах 10

54.
Задачі. Обчислення в межах 10

55.
Додавання кількох чисел

56.
Віднімання кількох чисел

57.
Задачі. Обчислення в межах 10

58.
Обчислення значень виразів. Задачі

59.
Обчислення значень виразів. Задачі

60.
Різницеве порівняння чисел

61.
Задачі

62.
Задачі. Обчислення значень виразів

63.
Задачі. Обчислення значень виразів

64.
Маса. Кілограм

65.
Місткість. Літр

66.
Обчислення значень виразів. Задачі

67.
Повторення вивченого

68.
Повторення вивченого

69.
Урок узагальнення і систематизації

Числа 11 – 20 ( 17 год)
70.
Десяток.

71.
Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

72.
Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.

73.
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.

74.
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.

75.
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

76.
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

77.
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

78.
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

79.
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка.

80.
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел.Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

81.
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.

82.
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве


порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

83.
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту.

84.
Повторення вивченого

85.
Повторення вивченого

86.
Урок узагальнення і систематизації

Числа 21 – 100 ( 19 год)
87.
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.

88.
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка.

89.
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

90.
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача знаходження  невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

91.
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

92.
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

93.
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

94.
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

95.
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.

96.
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.

97.
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка.

98.
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.

99.
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту.

100.
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння.

101.
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння.

102.
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.

103.
Повторення вивченого

104.
Повторення вивченого

105.
Урок узагальнення і систематизації

Арифметичні дії в межах 100 ( 10 год)
106.
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.

107.
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел.

108.
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.

109.
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого


доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.

110.
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжин ламаної та побудова відрізків. Визначення часу.

111.
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси.

112.
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

113.
Повторення вивченого

114.
Повторення вивченого

115.
Урок узагальнення і систематизації

Арифметичні дії в межах 100 ( 15 год)
116.
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка.
Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур.

117.
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого
доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

118.
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого
доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

119.
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

120.
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

121.
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження


невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

122.
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

123.
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

124.
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

125.
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

126.
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

127.
Дії з двоцифровими числами.

128.
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

129.
Повторення вивченого

130.
Урок узагальнення і систематизації.

Повторення ( 10 год)
131.
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

132.
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.

133.
Числа 1- 20. Дії з числами. Дії з іменованими числами.

134.
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

135.
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.



136.
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

137.
Резервна година

138.
Резервна година

139.
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

140.
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар

    Виховний захід «Тарас Шевченко  — Великий Кобзар » Щороку, у перші весняні дні, вшановуємо пам'ять національного генія, народного по...